onsdag 4 juni 2008

We dare you!

Som en del av personerna inom scrapvärlden kanske vet så har Jomma startat en We dare you tävling där man ska bidra med något varje vecka utifrån ett dekorationspaket varje månad. Första veckans tävling gick ut på att scrappa om varför man scrappar. Det blev en ordentlig utmaning för mig eftersom journalingrutorna var så stora att jag var "tvingad" att scrappa i 12*12, och dessutom utan foto. Men det var riktigt kul, för det krävdes lite extra tankearbete för att komma på nåt. Såhär blev iaf resultatet, och det får väl duga. Det gav mig dessutom tillfälle att använda ett papper som legat länge länge, sedan jag började scrappa och det var mitt favoritpapper faktiskt.

Så, vad händer idag? Jo, idag SKA hemtentan lämnas in, det har jag bestämt. Har till på fredag på mig, men den är nog färdig nu tror jag. Ska låta den ligga några timmar och sen läsa igen och se om jag vill ändra något, annars åker den iväg till USA för rättning. Det är nämligen en online kurs som går från USA men via universitetet. Sen ska jag ner på stan och växla lite pengar, se om jag hittar några härliga sommarkläder och bara allmänt kolla runt lite. Dessutom måååste jag städa mitt scrapbord, det är översvämning. Och så ligger det kläder överallt på tork i lägenheten. Det är nämligen så att torkrummet där nere är mindre effektivt så allt måste spridas ut här uppe för att kunna torka ordentligt. Och eftersom vi tvättade sex maskiner och bara cirka tre hann bli torra så ligger det en del tvätt här :P Ja just det, sen ska det plockas ihop PIFar och RAK också, men det får bli när det är städat på bordet så jag hittar. Ha en skön dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snyggt det blev. Måste ju också lägga upp min i bloggen. Har glömt bort.

Kramiz

Hanna sa...

Väldigt fin LO, och toppenbra skrivet. Känner igen mig. Snyggt skriver du också.

Lisbet sa...

Jättehärligt med röd färg igen..SNYGGT