torsdag 5 juni 2008

Snart så!

Tänk att det fortfarande är bra väder och man mår bra av att gå upp ur sängen om morgonen för att en härlig blå himmel är vad som väntar utanför fönstret. Idag är det precis samma sak som igår, upp tidigt för att plugga och vackert väder utanför fönstret :D Pluggdelen är visserligen nästan färdig nu, så eftermiddagen får jag förhoppningsvis ägna åt att packa. Sen ska jag skicka PIFarna också. Det värsta är att jag är rädd att folk förväntar sig för mycket. Jag har inte så sjukt mycket scrapsaker att välja mellan eftersom jag sällan har råd att köpa nytt. Har letat runt i min hörna och fått ihop några paket som jag ska skicka efter lunch är det tänkt. Hoppas mottagarna blir nöjda.

I övrigt så har jag hittat ett nytt forum där jag numera bor och där jag i princip övergett de forum jag brukar hålla till på till förmån för det här. Kan det bero på att jag älskar engelska och älskar att prata/skriva på engelska. Jättetrevligt folk, underbara diskussioner och enligt mig väldigt givande!

Här om dagen scrappade jag till MissMians bloggparty, och resultatet blev en mycket färgglad layout :) Nu måste jag gå och fixa det sista med hemtentan. Ha det bra!

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh vilket hätligt bidrag du gjort!! Hoppad också på den här! Rolig utmaning!

pysselpetra sa...

Grymt fint filthjärta på ”My sweet heart” Lon. Otroligt passande och kul ide. Gillar också ”less is more” konceptet, med enkla och ganska få dekorationer har du lyckats få en stilfull och intressant helhet. Extra plus till den lilla vita rubbisen som sticker fram över journalingen. Snyggt! Tack för titten och inspirationen! /Pysselpetra
Ps dina PIF mottagare blir säkert nöjda!