torsdag 5 juni 2008

Färdigt!!

Nu är jag färdig med tentan, äntligen!! Nu är den inskickad och klar, även om jag inte är särskilt nöjd med den så orkar jag inte sitta och pilla med den mer. Det går helt enkelt inte, kan inte ta mig framåt, det säger bara stopp. Skoltröttheten har helt tagit överhand nu och jag är sååå glad över att det är en ledig sommar som väntar mig! Eller ja, så ledig den kan bli med nästan heltidsjobb hela sommaren :P Är så glad att allt är inlämnat. Ojoj!


Rotade lite bland mina bilder direkt när tentan var inskickad, och hittade det här kortet som togs av min syster, med min kamera, i helgen. Det blev rätt bra ändå måste jag säga. Det värsta är att svartvitt är så fint och man typ vill göra massa svartvita kort. Funderar på vad jag ska göra nu? Städa? Scrappa? Leta efter sommarschemat? Packa? Kolla bloggar? Sitta på forum? Äh, jag får nog göra lite av varje helt enkelt :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig resa till Mallorca. Ni får säkert en jättefin vecka. Är nästan avundsjuk

Kickans_blogg sa...

Vilken jättefin bild!! :0) Tänk om man gjorde sig så bra på kort!!
Kam Kicki

Ewonne sa...

En jättefin bild på dig!!!
Hoppas nu att ni får en riktigt trevlig vecka med mycket sol och bad!

Kram Ewonne