onsdag 4 juni 2008

Vinnarna av min PIF

Nu är det dags att meddela vinnarna av min PIF! Jag har haft massor att göra och därför inte kommit mig för att dra någon vinnare men tänkte passa på såhär på morgonkvisten innan jag börjar plugga så att det blir någonting av med det hela. Jag har lagt ner namnen på de 19 person som var med i PIFen och där ur dragit en vinnare. Komiskt nog så blev det två stycken med namnet Ulrika som kammade hem det hela :)

Ulrica
Ha det såååå underbart ljuvligt på er resa till Mallorca och go girl- tryck mer ofta på knappen utan att tänka fööör mycket!Lagomt spontan och lagomt förnuftigt är bäst!Jag som inte får resan hoppas i alla fall på en pif!!!!

Ulrika
Jag är helt klart med och tar en lott eftersom jag aldrig varit med på någon pif förut! Hoppas på tur nu! =)Kramar

Dessutom tycker jag inte att det är mer än rätt att ännu en av våra kära scrappande Ulrikor är med och får en liten gåva. Hon har varit så otroligt snäll, go och givmild mot mig många gånger och förtjänar såklart någonting tillbaka. Allas vår Lillblomman!

Mejla era adresser till scrapjo@hotmail.com så kommer snart ett litet scrappaket på posten :)

2 kommentarer:

Ulrika sa...

HURRA Va kuuuul! Jag mailar dig min adress på en gång......stört! :) ( trallar hela dagen nu)

Anonym sa...

JIPPIIIIE! Så ja då blev det min tur då! Såå roligt!

Kramar