tisdag 17 juni 2008

Ni får ursäkta mig..

...för att jag varit extremt dålig på att uppdatera. Att jag var till Mallorca känns ju visserligen som ett rätt giltigt skäl, men sen har jag också varit borta hela helgen eftersom att syrran tagit studenten och pappa fyllt år. Igår kväll kom vi hem och då strejkade min dator mot all aktivitet. Den håller antagligen på att krascha ihop, så nu håller jag på att försöka fixa allt som är nödvändigast ont att fixa innan allt hänger sig helt. Så jag får helt enkelt ursäkta för att jag inte har uppdaterat :( Tänkte gottgöra liiitegrann iaf med att visa ett kort jag gjort den senaste tiden.

Här är allt bra annars, tänkte att jag skulle försöka pyssla lite i veckan eftersom att det blir en hel del jobb från och med fredag och sen resten av sommaren. Hoppas såklart på att ha lust och ork att scrappa ändå, men jag får ju göra det lite såhär innan för säkerhetens skull :)

Inga kommentarer: