lördag 21 juni 2008

Måste dela med mig..

Ok, såhär är det alltså. Jag har jobbat ett tolv timmars pass idag som känts mycket intensivt på i princip alla sätt. Jag kom hem och var nästan redo att bryta ihop. Två faktorer hjälpte mig snabbt upp på fötter igen. Ett, min underbara älskling är hemma igen och jag kände glädje i hela kroppen bara av att se honom, han gör mig så fantastiskt lycklig. Två, jag hade fått resultatet på min hemtenta i American Cultural Studies och jag fick VG!!!! Ni kan bara ana min glädje för nu är alla, verkligen alla moment i skolan avklarade och jag har inte en enda grej som släpar efter! Det känns underbart! Och mest underbart är det faktum att jag var jätteorolig över om jag ens skulle klara av den här tentan, och så går jag därifrån med högsta betyget. Låt mig bara meddela er att jag är lycklig! :D

16 kommentarer:

Asksvart sa...

Grattis!!! =)

Unknown sa...

Grattis!!! :) Jag viste att du skulle klara det! *kramar*

Anonym sa...

GRATTIS :D:D:D Kuul!! Skönt att vara klar med allt! :)

pysselpetra sa...

Grattis - så skönt att ticka av måsten från listan
/pysselpetra

Ewonne sa...

Grattis!! Det måste vara skönt att inte ha något gammalt som hänger efter sig när det är dags att börja skolan igen!

Camilla Ekman sa...

Jättegrattis Linda!!! Du är så himla bra!

Anonym sa...

Jättemånga grattis till det fina resultatet! bra jobbat!

PERNILLA sa...

grattis. bra jobbat! eftersläpande tentor är pisstråkigt.

Unknown sa...

Grattis till VG:et! Så kul!

Lisbet sa...

Grattis till tenta vg´t och vilken urtjusig LO nedanför.

Anonym sa...

Fra Scoobie:

Grattis!! Vad herlig at vara feridig med skolan for et tag!

MissMian sa...

Grattis!!!


Gillar verkligen Lon på Mårbacka!! Supersnygg!

Anonym sa...

Stort grattis till VG:t!!!! =D
kraaaam Petra

beckyjune sa...

I so wish that I could read your blog. The photo at top is beautiful and so are your pages. I love how you used the Pink Paislee. Thanks for sharing your blog with us.

Anonym sa...

Jättegrattis till VG-resultatet, Så skönt för dig att inte ha nån eftersläpning på gamla tentor. Bara vetskapen om att man har dom kan vara riktiga energitjuvar/Ingalill

EmmaP sa...

Grattis! Både till VG:t och att inte ha nånting eftersläpande, vet hur skönt det är!