fredag 20 juni 2008

Jag vet, jag borde

Jag vet att jag borde städa och göra en himla massa annat. Disken tog jag som tur är hand om i morse, så det är inget jag borde göra. Men så klokt som Anna uttryckte det är det väl sällan nån som gör? "Strunta i alla borden och scrappa istället!" Sagt och gjort, jag kollade runt lite på Svensk Scrapbooking där de har en cybercrop och fastnade för en skiss. Eftersom jag är så dålig på att scrappa 12*12 så gjorde jag det idag. Det blev en sån där "white space" layout där en stor del av layouten lämnas naken så att säga. Tog papprena från ett av kiten från the Nook.

Nu är jag trött och borde verkligen sova, men jag känner mig mörkrädd och feg. Så fort jag går och lägger mig kommer jag inte kunna somna iaf. Nåja, jag måste försöka åtminstone, så nu tänkte jag gå och borsta tänderna och hoppa ner mellan ett par kalla lakan. Först tänkte jag dock visa vad jag gjorde. Gjorde den väldigt snabbt så den är inte helt genomtänkt, och den får nog ligga ett tag innan jag bestämmer mig för vad jag tycker om den. I nuläget är det en väldigt nja-layout.

Aja, nu ska jag inte babbla mer, för jag behöver vila inför morgondagen. Och imorrn får jag pussas och kramas och mysa massor, och det kan jag garantera er allihop att jag längtar så mycket efter! Kan inte klockan bli imorgon kväll snart? *ler* Nä, usch, nu är jag jättetrött! Godnatt på er!

13 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, det blev ju jättefint! :) Du är bäst! Snart är det kväll... ;) Massor av kramar!

Vixen sa...

Länge sedan jag tittade in i den här bloggen sist men OJ vad mycket fint du gjort! Helt underbart med inspiration!

Ewonne sa...

Din layout är jättefin, gillar verkligen hur du använder lager på lager!!

pysselpetra sa...

supersnygg. rätt strunta i allt och scrappa
/pysselpetra

Camilla Ekman sa...

De pappren är så himla fina. Layouten blev vacker!

Unknown sa...

En underbar layout - älskar färgerna och lager-på-lager :)

PERNILLA sa...

känner igen det där. lätt att hamna i scrapträsket...

Anonym sa...

Fra Scoobie:

Så fin! La den være slik den er!

Monique Liedtke sa...

Such a shame I can't read it!! but I really love the page you created, it's delightful!

Anonym sa...

great layout! Simple, but so nicely balanced!

Debbie sa...

The paper tearing on this LO looks great!

Anonym sa...

underbar layout!!! supersnyggt med det rivna!=)

Unknown sa...

OOOh - this is so pretty! LOVE the paper tearing!