fredag 20 juni 2008

Orolig natt

Jag har oftast väldigt lätt för att sova mig igenom en hel natt, vaknar väldigt väldigt sällan eller aldrig. Tycker så myckt om att sova, och det är verkligen ett sätt att få kroppen att slappna av. Inatt kändes det omöjligt..Låg och läste en lång stund innan jag blev sömnig nog för att kunna somna, sen låg jag och vred och vände hur länge som helst. När jag väl somnat sov jag till klockan fyra. Sen vaknade jag flera gånger per timme. Var jättetrött och kände mig inte ett dugg utvilad :( Hoppas det inte fortsätter likadant imorrn bara, för man orkar inte jobba tolv timmars pass utan ordentlig sömn, i alla fall inte jag. Enligt min åsikt ska man vara pigg på jobbet, speciellt på ett sånt här jobb där det annars drabbar andra. Nåja, så är det. Jobbar ju faktiskt bara åtta timmar idag.

Om en timme eller så är det dags för lunch, vet inte alls vad jag ska äta, men nåt spännande blir det nog. Jag har fastnat totalt för en blogg, som jag läser flera gånger per dag. Det är helt sjukt vad duktig hon är och vad intressant det är att besöka hennes sida. Kanske kommer du tycka likadant? Om du inte redan har gjort det, kolla in hos Emelie.

Nu tänkte jag röja lite här hemma, ni vet, det där gamla vanliga med disk och saker (typ scrapgrejer) som ligger i princip överallt. Såhär vill jag inte ha det när jag kommer hem ikväll, så det ska röjas. Men först tänkte jag visa asken jag knåpade ihop lite snabbt till Ann innan studenten. Jag hade köpt grejer till henne, men kvällen innan vi åkte dit så kom jag på att jag inte hade någonting att lägga det i, så det fick bli en liten ask lite snabbt. Kunde ju ha blivit mer nöjd, men det fick va såhär.

7 kommentarer:

Asksvart sa...

Vilken jätte fin ask du gjort. =)

Hoppas du får en bra helg trots arbete.
*kram kram*

Anonym sa...

Åh vad gulligt, vad glad jag blev!
/Emelie

Anonym sa...

jag tyckte om asken den va jättefin=)

Ewonne sa...

Vilken söt liten ask!

pysselpetra sa...

grymt fin ask - snabbt??? - jag är imponerad

PERNILLA sa...

supersnygg ask!

Unknown sa...

Oh my goodness that box is SOOO sweet! Just love it!