måndag 23 juni 2008

Två dagar ledigt

Idag blev det en riktig sovmorgon och jag kan inte säga annat än att jag älskar det! Det känns verkligen hur skönt som helst! Jag har bara jobbat en helg och cirka 30 timmar men är ändå fruktansvärt trött och känner mig slutkörd. Det är rätt konstigt egentligen, men så kan det väl vara ibland antar jag. Nu är jag i alla fall ledig i två dagar, och tänkte minsann ta det så lugnt jag bara kan! Bland annat tänkte jag försöka ägna den här dagen åt att scrappa lite, även om jag har en stor blockad i hjärnan som gör det mäkta svårt att få fram något vettigt. Sen tänkte jag också visa en layout jag gjorde för ett tag sedan men inte kunde visa då. Vi hade en liten improviserad photo shoot här hemma. Jag hade på mig mina myskläder och kände mig allmänt trist, men det är trots allt så jag ser ut största delen av tiden :P
Nu ska jag gå in på the Nook en sväng, såklart! :)

4 kommentarer:

Sofia sa...

Härlig LO gillar verkligen den rosa färgen mot det ssvartvita

Unknown sa...

Hey Linda! Thanks for visiting my blog... I can't read yours, but I do know your work is lovely! Love that PINK layout here!
thanks again!
Lindsey

Tezzan sa...

Snygg LO!

Anonym sa...

Supersnygg! Härliga färger! =)

Kram