söndag 29 juni 2008

Lite mer we dare you kan inte skada :)

Snart är det dags för nästa packet från Jomma, vilket innebär fler We dare you utmaningar också, riktigt intressant, skojigt och utvecklande, och man tänker till lite extra när man gör det här. Det här är förra veckans tema som handlade om trygghet, och det var ett självklart val för mig att scrappa om min älskade pojkväns trygga famn. Nu kanske ni tycker jag tjatar om honom, förlåt isf, kan inte låta bli :P

Nu har jag jobbat hela helgen och är äntligen hemma igen för att ta det lugnt i några dagar. Stockholm, allsång och mys är vad jag tänker ägna de närmsta dagarna åt, så är det bara! Nu orkar jag inte med att inte ta det lugnt. Min kropp har åter igen sagt ifrån, och jag har liksom inte tid att lyssna, och inte råd heller för den delen :P

Här ska det ätas nu minsann, ha en fortsatt trevlig kväll, själv ska jag läsa färdigt nya Scrapbooking mm och ta ett varmt bad :)

4 kommentarer:

Ewonne sa...

Layouten är superfin ♥ Och vilken jättefin bild det är på er!!!

Tezzan sa...

Vilken mysig layout...

Zarah sa...

"Varav hjärtat är fullt, därom talar munnen". Det är bara härligt att läsa om kärlek ju! ...och layouten är uuuuunderbar!

Anonym sa...

Wow, den är himla snygg!