onsdag 25 juni 2008

Det här är lycka!

Vem kunde tro att jag skulle finna lyckan på det sätt jag gjort? Vem kunde tro att jag skulle både somna och vakna varje dag och tänka på hur glad jag är som har hittat så rätt? Vem kunde tro att jag skulle få ha någon nära som alltid ger mig tröst och värmer både mig och mitt hjärta? Ska jag vara ärlig så trodde jag aldrig det. Jag är tacksam för den kärlek jag funnit, varje dag. Vissa dagar mer än andra. Idag är en sån dag som jag fylls av tacksamhet över att ha hittat en så underbar människa i min kära älskling som jag har! Vissa dagar känns allt tungt, vissa dagar är himlen fylld av mörka moln, skolan eller jobbet går åt skogen, man är inte nöjd med någonting och känner sig ingenting värd. Är det inte märkligt hur en person kan lyfta en till skyarna och få sig att känna sig lycklig och älskad igen när man mår som värst? Idag har jag haft en hemsk dag och mådde verkligen helt fruktansvärt när jag kom hem. Han fanns där, tröstade, pratade, kramade och smekte mig varmt. Hur mycket får man älska en människa? För det finns ingen gräns för vad jag känner för denna underbara person! Jag är kär, jag är lycklig och jag blir varm i hela kroppen av glädje över att han är min. Tack älskling, tack för att du är du, för att du finns, för att du älskar och för att du vet hur du ska hantera mig när jag kraschat. Du är lyckan i mitt liv.

13 kommentarer:

Helena sa...

Ja, visst kan dessa grabbar vara bra att ha ibland =)

Anonym sa...

Vilken underbar layout du gjort!! Härliga färger!!! Och din pojkvän verkar vara en riktigt härlig och gullig pojkvän!!!
Kram på dig vännen!!

MissMian sa...

Visst är det underbart att ha någon som verkligen stöttar och bryr sig om en!? Du verkar ha hittat en guldklimp! Ursnygg digital LO och jag gillar den i förra inlägget också.
Kram

Kickans_blogg sa...

Jättefin LO och en jättesöt kille du har! :0)
Kram Kicki

Anonym sa...

Kanonsnygg!!! Gillar verkligen din stil på layouter =)
*kram*

Lisbet sa...

Hej tjejen.....
Vilken underbar LO du har gjort. Gillar färgerna.

Tycker du ska gå in på forumet och säga högt och tydligt att et går att göra fina digisar på scrapblog...så kanske fler törs prova..

Ha det bäst

Ulrika aka LillBlomman sa...

Oj, oj gumman du är kär som en klockarkatt! Vad härligt!! Jag träffade min gubbe när jag var 22 och nu 16 år senare är jag lika kär!! Supersnygg lo du har gjort!!! Kramen!

M@gs sa...

Vilken härlig LO.
Kram

Anonym sa...

Åhh vad gulligt! Vilka ord om mannen i ditt liv! Jättefin lo oxå! =)

Ha en bra dag, kramen

Jozebelle sa...

Så himla snyggt!!!!!

Cath. sa...

Snygg LO! O trevlig pojkvän! Grattis till honom - och dig!
Kram!

Sofias blogg sa...

underbar!!

Anonym sa...

Suuupersnygg LO ;) Är det inte svårt med digiscrap?