måndag 2 juni 2008

Lite bilder från helgen

Okej, jag erkänner. Så jättemycket scraprelaterade saker har jag väl kanske inte att visa i nuläget, det beror på massor att göra i skolan och även kalas och besök i Sthlm i helgen. Däremot kan jag visa några bilder istället. I och med att vi nu köpt ett telezoom objektiv så var jag ju tvungen att prova det. Att dessutom göra det på ett barnkalas var otroligt passande eftersom att jag kan stå en bit bort och iakta, utan att störa barnen och därmed få mer naturliga bilder. Tog över hundra bilder på massa busande barn, men har bara valt ut tre stycken på min lillebror under presentöppning. Ja, det är massa halvt avklippta människor på bilderna, men det är meningen, jag tyckte det var charmigt. Och sen så var det självklara valet för mig här att lägga fokus på födelsedagsbarnet. Har även bilder på lek i vattenspridaren, fika och såpbubblor :)




Förutom kalasbilder sprang jag runt och fotade blommor och allt annat jag kunde komma åt. Vem har sagt att maskrosor inte är fina? Tycker så mycket om dessa "övermogna" maskrosor. Blommorna under är från Inga-Lills födelsedagsbukett.













Nu har jag bara massa arbete på tentan kvar att göra, men tror att koncentrationen är bättre ikväll och att jag därmed ska ge mig för tillfället och ägna mig åt lite roligare aktiviteter ett tag, tror det är viktigt för att inte tappa gnistan. Och nu är det major nedräkning till resan! Snaaaaart är det dags att dra till Mallorca en vecka!

Inga kommentarer: