måndag 2 juni 2008

Kalas i helgen

I helgen fyllde lillebror sju år minsann, så det blev kalas för hela slanten, och sedan på söndagen visserligen båtåkning, men ändå :P En härlig helg fylld med sol, skratt, fotografering, båtar, god mat och massa annat. Såklart gjorde jag ett litet kort till honom också, som sig bör. Tyckte pappret passade så härligt, och dessutom fanns det en 7a mitt på kortet också som jag fyllde i med färg och 3D glaze :)

Idag kommer tyvärr hela dagen ägnas åt att plugga tenta inomhus, men då hade jag åtminstone turen att få vara ute och åka båt i fyra timmar igår. Lyckades inte få en enda gnutta färg dock, tydligen är solskyddsfaktor 20 VÄLDIGT effektiv. Det är såklart bra, men lite färg vill man ju gärna att det ska komma igenom, så man inte går hela sommaren och är kritvit. Hoppas ni har det bra allihop!

1 kommentar:

Ewonne sa...

Vad coolt kortet blev!! Har det pappret men vet inte riktigt vad jag ska göra med det, nu fick jag en idé. Tackar, tackar!!!

kram EWonne