fredag 30 maj 2008

Sola?

Tror ni man hinner sola något i helgen? Jag vill inte se ut som en blekfis när jag kommer till Mallorca, det vore ju ingen höjdare direkt. Så nu hoppas jag verkligen på att solen håller sig framme.

Idag har jag pluggat tenta, ett häfte tog heela förmiddagen och jag har två till, plus typ åtta onlineföreläsningar och en bok. Och sen är det ju så att man faktiskt ska skriva tentan också. Allt det här ska hinnas på fem dagar, annars brukar man ha två veckor, men inte vi. Allt blev såklart försenat och vi fick en dags extra förlängning, så sex dagar *suck* Ibland blir man lite less på när saker inte funkar och man måste stressa som en tok för att hinna.

Nu ska jag åka hem och fira lillebror, imorrn blir det vidare hem till älsklingens föräldrar. Så det blir en rätt fullspäckad helg nu, men det känns helt ok. Vad ska ni göra i helgen?

2 kommentarer:

Alexandra Lindgren sa...

imorgon ska jag jobba mellan 11-15. Efter det blir det partaj med en vän. På söndag ska vi åka ut till min sambos familj lantställe och mysa. din helg verkar vara full av aktiviteter!
när åker du till mallis?

Hanna sa...

Igår blev det premiärgrillning för oss på uteplatsen, gott. Idag sitter maken framför GTA4 och jag ska göra ett par kort. Imorgon blir det bingo, jag är bingo-tok och älskar att spela, så det ska bli jättekul.