tisdag 3 juni 2008

Ibland får man prova lite nytt

Jag gillar vanligtvis att scrappa så att hela layouten fylls med papper men hittade idag en utmaning som gick ut på att jobba med "white space" och med andra ord INTE fylla hela layouten med papper utan kanske bara ett hörn eller så. Det var en enorm utmaning för mig, speciellt som jag nu har försökt gå över lite mer i 12*12. Har hittills gjort tre stycken på tre dagar, så vi får väl se hur det blir, om jag forstätter med det. Försökte göra en 8*8 förut, men plötsligt känns det så litet.

Nu måste jag hur som helst gå och sova, för nu blev det ju sådär sent igen *suck* Att jag aldrig lär mig. Imorrn ska jag skriva hemtentan och förhoppningsvis kommer jag så långt som till att jag kan finslipa den i övermorgonen. Kvällen ska iaf ägnas åt tvättning och städning av mitt scrapbord, sen kanske man borde fundera på en liten packlista :) Men först och främst ska jag lägga in en liten layout här i inlägget.

5 kommentarer:

Alexandra Lindgren sa...

layouten var ju hur fin som helst! fina färger! grattis till tentan förrsten, härligt att du klarade den :) kram

MissMian sa...

Den är så fin!! Och grattis till tentan!! Ta det nu lugnt i sommar!

Monika sa...

Oj oj!!!
Sååå snyggt! Vilka underbara färger!

Helena sa...

Så stilren och underbar.

Ulrika sa...

Jättefin lo med mysiga färger och kombinationer!