tisdag 6 maj 2008

What to do?

Vad gör ni när ni har tråkigt, inte har några scrapgrejer, tv eller liknande till hands? Jag vet inte vad jag ska göra? Jag kan inte gå på min dagliga bloggrunda och inte heller kolla andra roliga scraplänkar eftersom jag inte har min egen dator, och inte heller tillgång till det förrän fredag kväll :( Men men..Förresten så lär jag vara supertaggad att scrappa på lördag då, när Magdas har Scrapfeber! Det får inte missas! Jag känner mig superinspirerad! Så häng på ni också vettja! Nu måste jag ta tag i resten av pluggandet, har en hel del som ska vara färdigt på fredag. Imorrn är det en lång håltimma mellan två lektioner, så då ska vi utvärdera min tid som "lärarkandidat" samt skriva ner ett dokument om det hela. Jag har även min sista lektion för terminen, vilket känns jättetrist :( Skönt är dock att jag bara har en månad kvar av skolan, sen är jag ledig en och en halv vecka!! Jippie!! Därefter blir det jobb hela sommaren. En vecka jobbar jag sextio timmar, vilket känns oerhört tungt. Nu ska jag gå å läsa The Great Gatsby. Have a nice evening!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Trist när man har tråkigt =( Kan inte hjälpa dig på den fronten tyvärr...
Vad är de för kul som händer på Magdas på lördag???

MissMian sa...

Åh är du på prakitk nu? Var är du nu? Jag saknar faktiskt pluggandet ibland och nästa höst tänkte jag anmäla mig till lärarlyftet för att läsa upp min engelska.

Helena sa...

åhh, pluggande ett väldigt tråkigt måste. Har en massa jag också skulle behöva få gjort. Men det har blivit scrappande istl för ja, visst är det kul med CC. Då kommer man verkligen igång och nu med bloggpartyt har man ju massor av saker att scrappa och inlueras av.

Lisbet sa...

Hoppas pluggandet går bra. Tack för titten på min sida. Jag la in dig på min bloggrunda sida, den som är separat.

http://minbloggrunda.blogspot.com/

Hoppas det inte gör något.

Malin/malwa sa...

Hoppas du hittar nå't kul att göra snart! :-)

Under tiden kanske du kan hjälpa mig?! Vi är ju med i samma "utstansat-swap" på Scrappiz. Jag har totalt missat att skriva av adressen till "swap-värdinnan" och nu har ju nå'n idiot sabbat Scrappiz så det går inte att komma in där. :-( Har du hennes adress? Kan du maila den till mig, i så fall? fru_rimby(a)yahoo.com

Och ha en trevlig Scrapfeber i helgen, själv ska jag på scrapträff här i Linköping. :-)

Anonym sa...

Jahdu...jag skulle förmodligen få krupp!! ;)
Annars skulle jag gå å träna på gymet, ut å gå, läsa en serietidning (böcker är jag inte riktigt vän med..), sortera i garderoberna, städa..jah..det finns alltid en massa man kan göra. Men som man kanske inte riktigt vill åta sej när tid finns *fniss* ;)
STOR KRAM Petra

Malin/malwa sa...

Tack för ditt svar! :-)

Anonym sa...

So You think You can BLOG?!
Viktig Tävlingsinformation Upplagd

Anonym sa...

Blädrade men hitta inget :S