fredag 9 maj 2008

I'm back!

Har ni saknat mig? Jag kan ju iaf hoppas att ni gjort det :) Så länge har ja visserligen inte vart borta. Jag har varit hemma i Katrineholm på praktik hela veckan, och därav haft väldigt dålig åtkomst till datorn, men nu är jag "back in the game" så att säga och kan därmed börja uppdatera min blogg ofta igen. Det har varit en vecka full av intressanta elevmöten, roliga diskussioner, trötthet, allergi och allt möjligt annat. Jag känner att jag lärt mig massor, haft sjukt kul! Min mentor är dessutom hur cool och bra som helst och jag stormtrivs med henne. Även om jag haft det intressant så har jag längtat hem så otroligt mycket till min söta älskling! Och det var såå skönt att få komma hem och äntligen kramas och mysa lite. I love it!!

Så nu känns allt som vanligt igen, och lite skönare ändå. Imorrn är det dessutom dags att scrappa igen! Det är ju Magdas scrapfeber, och det får inte missas vet ni ;) Men medan ni väntar på lite nytt här i bloggen kan ni få se nåt gammalt jag gjort, nämligen ännu en layout till Scrapbooking mm som inte blev publicerad. För er som läst senaste tidningen så skickades den inte till scrapliften "Mormormys".

4 kommentarer:

Unknown sa...

jag har saknat dig! *kram*

Ulrika aka LillBlomman sa...

Klart vi har!! Skönt att komma hem och tanka lite mys igen!! Jättefin lift av mormorsmys! Kramen!

Anonym sa...

du måste ju ta kort på dig och visa din nya look här :)

Emma sa...

Vilken fin layout! Kul att du vill vara med på scrapfebern! Ska bli kul att se vad du hittar på för någonting spännande :o)