lördag 10 maj 2008

Glöm inte!

Glöm inte scrapfebern på Magdas, du hittar forumet här! Jag scrappar "för fullt". En av utmaningarna som finns är att använda sig utav tre eller fyra foton. Jag tog tag i den minsann, eftersom jag näst intill alltid bara använder ett foto. Men jag håller mig ju till det pyttiga formatet 8*8 dessutom. Har fortfarande svårt för att få 12*12 att funka, känner mig inte helt bekväm. Den här idén har jag haft i huvudet ett tag, eller rättare sagt titeln, men jag visste inte hur jag skulle ta tag i det hela. Men nu är den färdig. Har skrivit en liten text om att jag är stolt över den jag är, även om mitt självförtroende inte är det bästa..

Så, är ni med i Magdas scrapfeber? Eller vad gör ni annars? Här är vädret underbart och jag undrar varför jag sitter inne för :P

6 kommentarer:

Emma sa...

Den är GRYMT fin!! Gillar upplägget, färgerna... journalingen också, väldigt personlig.

Annika W sa...

Wow, jättehärlig layout!!! Du kan få till det bra, du! Ser fram emot fler bidrag! Det blir säkert sol en annan dag också, sommaren har ju just börjat! ;-)

Anonym sa...

Jättesnygg!
Själv har jag suttit och rättat nationella prov i matte hela dagen så jag har inte varit ute heller...

Ewonne sa...

Snygg, snygg, snygg!!! Gillar din LO väldigt mycket!!

//Ewonne

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kanonsnygg!! Otroligt att få plats med så mkt journaling och 4 foton!!! Fick ihop 4 bidrag igår kväll när jag fått nog av solen. Idag blev det inga! Idag hade du lotten/lotterna på din sida!! Grattis!

MarieG sa...

Superhärlig LO du gjort!
kram!