söndag 4 maj 2008

Två bidrag blev det..

Igår kväll när lillebror hade somnat stängde vi in oss i arbetsrummet och ägnade oss åt våra favoritsysslor, och självklart så scrappade jag då. Detta resulterade i att jag fick ihop ett bidrag till CCn på Allt om Scrap igår kväll, och faktiskt även ett nu på morgonen när vi suttit och ritat lite. Eller jag har ju inte direkt ritat, för jag är urusel på det, men det har ritats massa Ben Ten i övrigt. Sen har ju inte jag nån koll på dagens barnprogram, fick se ett Ben Ten spel igår däremot, så nu vet ja iaf vem det är :P

Mitt första bidrag är en LO till Skaparlustens utmaning 1 färg 1000 nyanser, det vill säga att scrappa monokromatiskt. Den blev roooosa, och handlar om hur glad ja är att jag har min bäjbi och vad jag känner varje morgon när jag vaknar brevid honom, ofattbar lycka! Tänk att han är min, denna underbara härliga människa!

Andra bidraget handlar om min rädsla för eld som av någon anledning är väldigt stark, och jag har helt enkelt ingen aning om varför. Jag har skrivit lite dold journaling (sitter fast i gemet bakom kortet) och berättat om mina tankar. Har mixat och inte direkt matchat papprena, försökte bara slänga ihop lite hur som helst för att se hur det blev.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej svejs... Nu ska jag strax uppdatera min blogg...
Du gör så mycket fina LO´s =)
Kram kram

Kamilla sa...

Vilka fina alster du har gjort =)
Gillade "ofattbar lycka" jättemycket!! Rosa...*dreggel* det är så fint..(min är &så rosa ;))

Ewonne sa...

Ofattbar Lycka är helt fantastiskt fin!!!!

Alexandra Lindgren sa...

jag gillade hur du blandade de mönstrade papprena i "fear of fire". jättefint!

Anonym sa...

Vilka fina layouter! Jag gillar "ofattbar lycka" jättemycket! Så fint gjord layout!