lördag 3 maj 2008

Idag har det busats

Ja idag har vi varit på Busfabriken och busat minsann! Tre och en halv timme blev det, och vi kunde ha stannat längre, utan tvekan. Eftersom jag och Teo väldigt gärna ville leka av oss lite så lånade vi en lillebror och tog oss till Sveriges busigaste fabrik. Eller nja, så var det väl inte riktigt, jag ville helt enkelt att han skulle komma hit och sova en helg, och då kunde vi ju också passa på att busa lite. Så min kära lillebror är inte den enda med spritt i kroppen :) En mycket trevlig dag med bus, god mat, bra film och en del fototillfällen. Det värsta är ju att det blir såååå tråkiga bilder med den blixt som finns på kameran *suck* Men man försöker väl göra det bästa. Och idag har den här snyggingen under (den yngre upplagan alltså) varit en riktig linslus. Annars brukar han gömma sig så fort jag tar fram kameran, men nu sprang han snarare efter den :P


4 kommentarer:

Anonym sa...

haha jaa ni såg ju ut att ha det kul iaf :D ! Nu kommer han vilja komma hem till dig fler helger ;)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Härligt att få släppa loss ordentligt!!! Älskar din lo i förra inlägget!!! Så snygg!!!! Kul med lite bakåtblickar i livet, lånar nog idén om det är ok?! Ha det gott!!!

Joanna sa...

Vilka busiga bilder! :-D

Tezzan sa...

Ja, visst är det kul på Busfabriken. Vi var där med småtjejerna för ett år sedan, och jag vet inte vem som hade mest kul, tjejerna eller vi vuxna...