lördag 3 maj 2008

Scrapbooking

Jag har ju själv kanske inte insett att det finns andra personer än scrappare som besöker den här sidan, och dum som jag är så har jag inte ens förklarat begreppet scrapbooking. Nu är jag kanske inte hundra procent bra på att förklara saker, men det handlar i princip om att dekorera fotoalbumssidor och skriva ner minnen, roligheter och annat som händer i livet. Sen gör man sina personliga sidor med hjälp av papper, dekorationer, foton, m.m. Det är endast fantasin som sätter gränser. Och jag kan lova er alla, det är såå kul!!
Den här bloggen kommer antagligen att mer och mer "förvandlas" till en allt-i-allo blogg där jag skriver om såväl livet som scrapbooking. Försöker göra det även idag, men jag är inte riktigt nöjd med sidan och lägger därför inte ner allt för mycket energi. Nån dag ska jag väl här fixas till med en piffigare blogg, men det kan ta tid.

Imorrn kommer söta lillebror och övernattar här. Det kommer bli Busfabriken och pizzabak i helgen minsann, så det känns riktigt kul faktiskt :) Idag har jag känt mig allmänt otroligt uttråkad (efter att städningen var färdig), men sen tog jag tag i det och började scrappa lite. Såklart så var det paketet från Julia som åter igen lockade. Tyvärr är jag inget bra på att göra papprena någon rättivsa :/ Men här är dagens scrapprojekt iaf.

10 kommentarer:

Anonym sa...

WAOW! Så himla mycket snyggt du gjort! .. blev sittandes en lång stund och beundrade allt! :~D

Anonym sa...

Mycket snyggt! Gillar färgerna mkt=)
Trevlig helg!
*kram*

Anonym sa...

Jättesnygg lo du gjort gillar detaljerna som veckbandet, bling och overlay.

Anonym sa...

Välkommen till tävlingen och lycka till! :)

Anonym sa...

Välkommen till tävlingen och lycka till! :)

Anonym sa...

Asch, min dator krånglar och jag vet inte vilka kommentarer som skikcas och ej... Därav de, ibland, dubbla budskapen!

Unknown sa...

Tack för idag! :) Var trevligt att träffas, även om det inte blev så mycket sagt... Nu är vi äntligen hemma... känner för att scrappa lite... har nästan pyssel-abstinens... hehe... :)
Förresten, dina LOer är som vanligt helt underbara! Du är så bäst!
Kramar!

Anonym sa...

åh... vad fin ..

Unknown sa...

Ja, det är verkligen sant. Vi är alla bra som vi är.

Jättefin layout, och jag tycker om fotot, du ser så självsäker och snygg ut!

Anonym sa...

Otroligt fin layout och en så VIKTIG layout att göra! Bra jobbat!