fredag 23 maj 2008

Vågar man hoppas?

Tror ni man vågar hoppas på att vädret håller i sig nu? Jag vill verkligen det! Har suttit på balkongen stora delar av dagen och pluggat tenta, och då blir det faktiskt riktigt behagligt att plugga. Nu ska vi snart hem och fira Inga_Lill som fyllt 50, och det vore ju härligt om vädret höll sig fint, minst sagt. Dessutom ska jag jobba på söndag, även om jag verkligen verkligen borde plugga tenta egentligen, känns inte alls bra det här. Är väldigt osäker på om det finns nån chans att klara det, ser inte särskilt ljust ut. Boken som stora delar av tentan tas ifrån trycks inte längre och finns inte heller på någon av biblioteken. Nåja, man gör det bästa av situationen. Men det här kräver att ni håller tummarna för mig, ok?

Tänkte förresten visa en layout som jag gjorde till Magdas scrapfeber, som var för några helger sen, har ju helt glömt bort att visa den. Det är en bild på mig och pappa utanför den första lägenheten ja nånsin bodde i :P Nu ska jag dra mig iväg mot tåget, ha det så bra!

5 kommentarer:

Ewonne sa...

Superfin!!! Gillar verkligen den där lilla blomrankan, eller vad man ska kalla den, är det en stämpel eller???

Julia sa...

Superfin LO!! Du är så duktig och produktiv så det bara sprutar massa snyggt ur dig :D
Här är en till som längtar till sommarlovet (och jag ska vara ledig hela långa sommaren) Vad är det för bok du ska läsa? Jag sitter och tragglar med min hemtenta om dagarna men har skrivit så mycket nu att jag känner mig tömd. Men än har jag god tid på mig!
Trevlig helg

Lilo sa...

Ursnygg LO!! Och jag håller tummarna så klart! Ha en trevlig helg!

Asksvart sa...

Jätte fin LO... =) Precis som alla andra du gör...

Klart ja ska hålla tummarna för dig... Lycka till!!!!
Kram kram

Anonym sa...

Vilken underbart kort!!!!! Snygg LO oxå! =) =)