torsdag 22 maj 2008

Sommarlov?

Sommarlov? Hoho, var är du? Fortfarande ungefär tre veckor bort och jag måste säga att dagarna släppar sig fram mellan plugg, trötthet och allt annat som fixas med. Nu börjar kraften ta slut, den som man försökt hålla uppe. Jag får härlig semester i lite över en vecka och känner verkligen att det är nåt vi förtjänat..sen jobbar jag heeeela sommaren, och därefter pluggas det heltid resten av året. Ledighet för att vila är något sällan skådat. Jag har pluggat heltid och jobbat heltid på sommrarna i många år. Ibland undrar jag hur jag orkar egentligen. Jag trodde alla människor behövde en ordentlig semester för att inte falla ihop. Jag fasar redan för min näst sista vecka på jobbet i sommar, då jag ska jobba 60 timmar! Då lär man inte vara helt utvilad till skolan börjar precis :P Men jag ska inte klaga, nej, jag ska verkligen inte det, för jobbet är roligt och varierande, och där finns så mycket underbara människor.
Om jag ska klaga på nåt så är det träningsvärken från min simning igår för jag kan knappt röra mig ordentligt *ler* Men då vet jag att det gjorde nån nytta. Nu kan jag ärligt talat inte babbla mer för jag har både plugg och frukost att göra, och samtidigt ska jag hinna ner till skolan och skriva ut allt som behövs..Som kompensation för ett tjatigt inlägg ger jag er ännu en layout från scrapträffen förra helgen, sen måste jag fixa frukosten. Ha en lovley dag! Håll tummarna för att mitt litteraturseminarium går bra idag.

2 kommentarer:

Pfyrixen.... sa...

Måste säga att dina LO`s är helt fantastiska! Otroligt inspirerande....... =D

Ewonne sa...

Gillar din Lila layout... Det är verkligen en färg jag inte fixar att göra något med fast jag tycker färgen är så väldigt fin. Men din var väldigt vacker!!!

Hoppas det gick bra idag!

Kram Ewonne