måndag 26 maj 2008

Jag har en så vacker syster!

Visst, kanske är jag partisk, men min syster är ju bara så fantastiskt vacker! I lördags hade hon bal, så självklart passade jag på att leka lite fotograf då, lite mer på riktigt sådär ni vet, nu när chansen fanns. Hade fått låna pappas blixt dessutom (eftersom ja inte har nån egen och inte gillar den inbyggda) och blev riktigt nöjd med många av bilderna. Här är några av mina absoluta favoriter på henne. Hon kommer självklart säga att hon aldrig är nöjd med hur hon blir på bild, men jag tycker hon blev underbar! Tyvärr ändras färgerna lite när man sparar ner det här, men det får man väl stå ut med :P Jag är så nöjd över att ha fått ha ett så vackert fotoobjekt :)

Jag tänkte att jag skulle ta och bjuda på både ett inomhus och ett utomhuskort, så kan ni ju se liiite mer av den härliga balklänningen, som för övrigt är den jag hade på min studentbal :) Sen fick jag till några foton på henne tillsammans med vänner också, ska kolla igenom allt lite mer noga imorrn, när det finns lite tid, efter tentaplugget.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja hpon är verkligen vacker. Och mycket lik dig.
Nu har du kanonfina bilder att scrappa också =)

Kram

Jozebelle sa...

Du har rätt att vara stolt över din vackra syster!!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättefins foton och vackert objekt!! Ni är verkligen lika!!! Ha en bra dag!

Cath. sa...

Fina foton och visst är din syster vacker! Hoppas bara att hon själv kan tycka att fotona på henne är fina!
Ha det bra!

Hanna sa...

Fina foton på en vacker syster.

Unknown sa...

det är klart hon är vacker! Det är ju du också! Ni är så lika...
Kram!

Lisbet sa...

Underbart vacker