tisdag 27 maj 2008

Plugga plugga hej å hå

Idag har jag haft tenta och skrev 15 sidor på 2.5 timme. Jag känner mig väldigt trött nu, har inte hjärnkapacitet att pressa ut så mycket information på en gång, eller ja, tydligen eftersom det gick. Nu är det bara att hålla tummarna för att det var rätt slags information och att det ger mig ett godkänt, får väl veta det om sisådär två veckor.

Försökte mig på att scrappa här om dagen, men jag kan inte riktigt slappna av på samma sätt just nu, det är så mycket plugg, eller var iaf. Nu har vi bara seminarie och hemtenta kvar. "Bara" tänkte jag i alla fall ända fram tills jag såg hur otroligt mycket det verkligen var att göra ändå *suck*
Nu har vi köpt ett nytt objektiv till kameran, så vi hoppas att det kommer fram innan det är dags för Mallorca, så vi kan ta med oss det dit. Ska bli sååå skönt att komma iväg, hoppas att vädret kommer vara bra bara, så att vi får nåt för pengarna, det är ju lite därför vi åker dit. Nu ska jag lägga en sista finish på en layout och sen plugga lite till.

3 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Håller tummarna både för att tentan (m.m.) har gått bra och att ni får objektivet i tid! :-)

Cath. sa...

Supersnygg LO!!!

Ewonne sa...

Vilken awesome layout!!!
Du är så duktig tjejen!!!

Kram Ewonne