tisdag 27 maj 2008

Lite till..

Snälla, bara lite till? Jag tycker om de här bilderna så ja kan inte låta bli att visa några till..*ler* De här har jag gjort i svartvitt, tycker det blir så härlig effekt på dem. Efter att ha tagit de här bilderna vill jag hitta fler tillfällen och möjligheter att få ta lite bildserier liksom, att öva, bli bättre. Jag vill lära mig fota riktigt bra, det är mitt mål. Sen måste jag väl konkretisera det lite och definera vad riktigt bra är också. Iaf, här är några innan-bal-bilder till.


Självklart måste ju även vännerna hennes få vara med och visa upp sig på min blogg. Fick till några kort på dem tillsammans, men det var inte alls lika lätt att få alla bra samtidigt, så det var såklart en liten utmaning.

6 kommentarer:

Anonym sa...

åh, vilka fina bilder :D vilken bra fotograf du är =) Du får skicka bilderna snart tycker jag!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Såna naglar vill jag också ha!!!! Vilken fin färgkombo det var på din senaste lo! Såg att du rundat kanterna, snyggt!!! Kramen!

Hanna sa...

Handblden är sååå fin, vilka naglar. Blir inspirerad att göra fransk manikyr nu.

MissMian sa...

Superfina kort!! Och så underbart fin hon är!

UlrikaT sa...

Så fina LOs du har lagat! Underbara kort också :)

Monika sa...

Jag tycker dina foton är helt underbara!