tisdag 20 maj 2008

Såhär ser jag ut just nu..

Igår tog jag ett kort på min nya hårfärgning som skedde för ganska så lång tid sedan, närmare två veckor sedan faktiskt. Jag är visst lite seg. Jag har vanligtvis väldigt råttfärgat och tråkigt hår och ville liva upp lite, så nu känner jag mig mer bekväm. Det är ju ingen direkt frisyr, men jag är inte den som brukar ägna mig åt sånt så mycket. Lugg klippte jag, och den kan läggas lite hur som helst, så det är ju skönt. Roligare än så här ser jag inte ut, så take it or leave it :)
Nu måste jag gå iväg och plugga litegrann, imorrn är det mer plugg och träning som står på schemat. Tänkte försöka föra in simning en gång i veckan. Onsdagar har hittills (andra gången imorrn) passat bäst. Upp tidigt blir det, närmare bestämt klockan åtta. Här kan man inte ligga på latsidan när det finns massa saker att göra.

3 kommentarer:

Lisbet sa...

SCrappade runt och kom till din sida. Trevligt att se en bild på dig.

Alexandra Lindgren sa...

vilken fin bild! du passade i den hårfärgen :)

Monika sa...

Å jag gillar färgen! Fin du blev... eller är. ;)