tisdag 20 maj 2008

Betar av, sakta men säkert...

Nu håller jag på och betar av allt som ska göras till skolan, seminarier, texter, böcker och allt som ska skrivas. Känns skönt att kunna bocka av saker undan för undan måste jag säga :) Jag tycker helt klart vi är värda den här semestern som vi har kämpat med skola och jobb under året, och speciellt eftersom vi kommer slita med sommarjobb hela sommaren och därmed inte få vila ut ens då. Jag ska väl inte klaga, för jag har ett jobb där jag verkligen trivs, det är bara synd att man måste jobba så mycket för att allt ska kunna gå runt under resten av året..

Idag är en bra dag, trots plugg, för den har vart lite som julafton :P I min brevlåda damp idag ner en pif från Johanna som var så otroligt härlig och som jag kommer få massa användning för! Dessutom fick jag en fantastisk present från MHV på AOS, den är verkligen så jag och ni skulle ha sett min förtjusning när jag öppnade paketen jag fick. Gissa om det blev jobbigt för mig, för hur ska jag nu kunna plugga en hel dag med så mycket härligt som hägrar..Förhoppningsvis ska jag väl hinna med lite ikväll :) Och bara för att jag är så otroligt glad kan ni ju få se en layout som jag gjorde på Norrköpingsscrapen i lördags. Det är jag som lite bebis, en lycklig sådan :)

11 kommentarer:

Ewonne sa...

Den är superfin! Och vilket härligt foto på bäbisen!!!

bitte71 sa...

Helt underbar!!!

Helena sa...

vilken sötis och härlig layout.

Lisbet sa...

Jaaa....jättehärligt mättad gul färg - snyggt

Lilo sa...

Hur snygg som helst!!! Fint foto och jättesnygg layout!

Anonym sa...

Åh, Linda, vad fin! Färgen är så rätt till fotot - det bara lyser!

Kram!

Anonym sa...

Underbar lo Linda!!! =)

Monika sa...

Denna är helt gudomlig! JAg älskar färgerna, det fita i mitten... ja allt!!!!!!!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Rena rama julafton hemma hos dig!!! Vilket ljuvligt kort på dig och LO!!!! Vad härligt med gult!!

Camilla Ekman sa...

Urläcker layout, Linda!!

Anonym sa...

hihi. vilken underbar bild!!! och en jätte härlig layout!!