torsdag 15 maj 2008

Med fokus på orden

I Magdas scrapfeber lyckades jag skramla ihop fyra bidrag, varav ett var det här, som hade temat "Med fokus på orden". Jag har helt enkelt fokuserat på ord som beskriver vem min kära sambo är i mina ögon. Största delen består av thickers, men även några dymo. Den känns lite rörig, men jag tycker ändå den är helt ok, för jag tänkte inte direkt struktur när jag gjorde den. Det finns nog ingenting bättre än scrapbooking. Man kan leva ut sig själv och sin kreativitet på så många olika sätt! Underbart!

Nu kommer jag precis från skolan och har haft mitt sista didaktik seminarium. Lite trist, men ändå rätt skönt att arbetsbördan minskat något. Ok, iaf tills jag fick veta hur ofantligt mycket vi har att göra på en kurs som startar nästa vecka, American Culture Studies. Vi fick nog alla en smärre chock. Så nu är det en "major workload ahead". Jippie, eller not!

Inatt blev det dessutom inte så mycket sova av. Lilla kissemissen verkade lite orolig och var inne hos oss hela tiden och jamade och tycktes vilja någonting som vi inte riktigt förstod. Klockan tre lyckades vi båda somna iaf :) Oturligt nog skulle jag upp vid sex. Men jag är så glad över att ha en liten katt här, så mysigt på nåt vis. Det är ett extra härligt sällskap, även om min kära sambo är det absolut bästa sällskapet så förhöjer en liten katt allt lite till tycker jag. Nu ska jag röra mig vidare till köket och se vad man kan fixa ihop till lunchen.

4 kommentarer:

Tezzan sa...

Superfin LO!!! Och se, det går att scrappa i råååsa till en kille...

Ewonne sa...

Tycker det är en jättefin layout och inte är den rörig inte!!!
Kram Ewonne

Hanna sa...

Sååå snygg. Kul att du gjort en "kill-LO" i rosa, det var riktigt läckert.

Anonym sa...

Hej hopp!
Så mycket fint du fick ihop till alla cropparna! Kul att vi ses imorgon! Skönt med något bekant ansikte =D hehe. ses imorgon!