fredag 16 maj 2008

Jobb och trötthet

Hej hopp! Idag har jag varit på jobbet minsann, och som vanligt är det mycket intressant och roligt. Jättebra arbetskamrater som alltid lockar till diskussion och är roliga att arbeta tillsammans med. Det är ett jobb som är varierande och som ger mycket både i personlig utvecklig och där och då. Som jag säkert nämnt förut så är det egentligt negativa distansen dit. Fem kilometer en väg, alltså en mil varje dag jag jobbar. Vissa dagar, som exempelvis under regn och rusk, så känns det väldigt tungt att cykla dit. Men det vägs upp när man kommer dit iaf.

Imorgon är det, som för många bekant, scrapträff här i Norrköping. Det ska faktiskt bli riktigt kul med en liten större scrapträff igen :) Träffa lite bekanta, och även folk som man inte har en aning om vilka de är, men förhoppningsvis känner lite bättre i slutet av dagen. Håll tummarna för att jag kommer skapa lite imorrn, och för att jag orkar packa allt nu ikväll (trots att klockan är tolv på natten *ler*). Jag ska ta och städa upp lite här och sen ta mig till sängen och sova litegrann innan den härliga morgondagen gryr och förhoppningsvis har med sig lite sol. Innan jag går härifrån tänkte jag visa en layout jag gjorde igår till Scrapaddicteds tävling, men som inte vann. Det var ändå en kul skiss tycker jag :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin, så söta ni är! :)

Anonym sa...

Det låter som du ahr hittat ett toppen jobb och jag måste i ärlighetensnamn säge att du knappast hittat ett närmare!! Jag är lärare (vet att du pluggar för att bli det samma) och som det ser ut nu i skolan med så låga barnkullar är man glad om man har något jobb alls. Jag har just nu 5 MIL enkel väg till jobbet och det är långt tycker jag... Så njut av att du faktiskt kan ta dig fram och tillbaka till jobbet till fots eller med cykel jag skulle göra allt för ett sånt jobb!!
Lycka till!!