lördag 17 maj 2008

Norrköpingsscrapen

Idag har jag suttit på Campus Fenix mellan 13-22 och scrappat. Det var nämligen Norrköpingsscrappen idag, någonting som var otroligt roligt! Det var massor av trevligt folk plus en toppen affär (Handarbeta) och pyssel så det stod härliga till. Jag fick ihop en namnskylt, ett kort och två och en halv layout, så jag är helt klart nöjd :) Nu är jag för trött för att orka göra någonting. Mer än att lägga upp en layout som jag gjorde från Scrapbook Nooks senaste månadspaket. Layouterna och kort från scrapträffen kommer när jag orkat scanna in dem :P

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fin layout!!

Var det mycket folk på träffen? Jag var på träffen i Ljuraskolan, tiderna passade bättre eftersom jag hade liten med mig!

Joanna sa...

Så himla trist att jag inte kunde vara med! Bra att du hade det kul, är nyfiken på dina alster som du fick ihop! :-)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vad skoj med träff! Sak bli spännande att se vad du gjorde! Ville bara säga att jag tycker du gör jättefina lo´s om din kärlek till din sambo! Han vet väl vilken tur han har!? Ha en bra söndag!!

Paula sa...

Kul att du kom på träffen och gjorde den till en trevlig träff. Du var lite blygsam i ditt inlägg tycker jag. Du vann ju pris i alla utmaningarna, inte så lustigt eftersom du är superduktig. Vi kommer nog att göra en träff i början av oktober så markera helgerna med rött för vi vill att du skall komma.

Kram Paula

Anonym sa...

Ja, visst var det roligt igår. Längtar redan tills nästa träff.

Ewonne sa...

Jättevacker lo!!! Gillar ditt färgval, helt i min stil!

Kram Ewonne