onsdag 14 maj 2008

Knappt jag tror det själv..

...men idag tog jag faktiskt tag i mig själv och cyklade iväg till badhuset. Har inte tränat på flera månader och inte simmat på kanske två år. Det är cirka två och en halv kilometer dit, så det blir ju lite extra träning bara fram och tillbaka, vilket känns bra, men också är omotiverande när man inte är på humör. Hur som så betalade jag de 45 kronor det kostar och satte igång :P Sextio längder blev det. Jag är faktiskt stolt över min bedrift! Dessutom trampade jag vatten i sammanlagt fyra minuter var femtonde längd också, och inget fjant där inte. Så skönt att få simma lite, det är faktiskt bland det bästa jag vet. Nu hoppas jag få in det här på rutin ungefär en gång i veckan, vilket visserligen kommer störas i sommar med tanke på hur mycket jag jobbar. Ville bara dela med mig till er över hur stolt jag är över mig själv. Klarade tentan och har dessutom simmat. Idag ska vi även få hem en katt att vara kattvakt åt i en vecka, det tycker jag känns jättekul! Jag älskar katter! Men nu ska det skäras lite sallad till kvällsmaten och sedan ska vi på kalas hos Andreas som fyllde år igår :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker verkligen att du ska vara stolt över dig själv, jag ligger faktiskt själv i startgroparna med träningen.. Jag vet att jag borde, men orkar man?? Precis som du så simmar jag, hetl underbart! Sen har du ju helt fantastiska saker här inne, älskade LO:N "tillsammans"! Tack för titten, jag återkommer ;)
Kram