måndag 12 maj 2008

Lite påskigt...

...har jag att visa såhär nån månad efter att påsk passerat. Jag var jätte jätte oinspirerad för ett tag sedan och tänkte helt enkelt "äsch, jag tar och provar ett nytt format" och vips så hade jag slängt ihop ett liggande A4 om påsken i år. Och jag måste erkänna att det var ett mycket passande format för mig. För 12*12 känns fortfarande lite för stort för att vara ärlig. Men såhär blir det när jag knåpar ihop nåt i ett nytt format. Sen så har jag ju pysslat på scrapfebern och lite i övrigt, så det
finns även lite annat att visa upp, men det får bli en annan gång. Nu ska jag checka mitt schema och sen hoppa in i duschen innan jag går till sängs. Ååå vad skönt det är att gå å lägga sig om kvällarna! Underbart att krypa ner i ett varmt gosigt täcke brevid en varm gosig pojkvän *lycklig*

2 kommentarer:

Lilo sa...

Superfint!!! Blev lite sugen på lettersize nu... kikade på lite gamla layouter jag gjort till sonens album. Måste nog prova det igen tror jag! A4 scrappade jag i förr, fast oftast stående! Kul med olika format!

Ewonne sa...

Jättefin LO och det verkar som att du trivs med att jobba i A4 formatet!
Nåja, det blev jättesnyggt iallafall!!

//Ewonne