torsdag 1 maj 2008

Jag provade wellpapp nyligen...

...och såhär blev resultatet. Visste inte alls vad jag skulle göra först, så det hela blev lite crazy och det var så roligt!! Titeln Presenting Papp kan betyda två saker, dels med referns till wellpappen men också en presentation av mig. Jag har en vän, som av någon anledning, kallar mig för papp, och det har hängt i ganska länge.

Jag sitter just nu och stansar ut hundra (!) noter till en utstansat swapp på scrappiz, och det tar ju typ tvåhundra år, och var inte ett dugg roligt. Dessutom måste jag försöka hitta varje liten svart spillbit jag har..krångligt det här :P

Igår var det vår 2.5 års dag minsann, och det var så mysigt så med god mat, ost och kex och massor utav mys. Min älskade fina pojkvän hade dessutom köpt så fina rosor till mig och skrivit ett fint kort. Blir man inte bara så glad över såna små söta saker, så säg :) Jag älskar min älskade pojkvän, han är helt enkelt underbar!!

1 kommentar:

Lisbet sa...

Jätteläckert med wellpapp