tisdag 29 april 2008

Icke publicerad

Här kommer en av de layouter jag skickade in till månadens Scrapbooking mm men som inte blev publicerad, men jag fick ju faktiskt en publicerad, så jag har ju inget att vara ledsen över :)

Jag har fortfarande härliga frestande papper från Julia som ligger och väntar på mitt skrivbord, och som jag sååå gärna vill skapa med, hinner dock inte för tillfället, men ska nog ge mig på det på torsdag..ojoj, det är ju lååång tid till dess. Nu ska jag iaf sova, så godnatt på er :)

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Underbar denna också! Ville bara kika in och önska dig en trevlig valborg! Kramen!

Hanna sa...

Vilken härlig, gillar att den går helt i råååsa. Vad kanonsnygg LO:n i tidningen var.

Anonym sa...

Grattis till din publicering i tidningen! Din layout är jättefin så det är klart att den kom med!
Jag gillar även den här layouten massor! Jättefin!

KRam
Mette