måndag 28 april 2008

Post och glada nyheter!

Kolla in sidan 85 i Scrapbooking mm! Det känns ju helt weird att se sina egen layout bland alla supersnygga grejer där. Ärligt så tycker jag inte den platsar där riktigt, men är såklart väldigt glad att den kom med! Känner mig lite speciell ändå på något vis :) Nu har jag dessutom en pluggboost för dagen, det vill säga något som håller mig inspirerad att plugga. För när jag läst färdigt ett visst antal sidor i boken eller skriver en rapport så brukar jag belöna mig själv ibland (eller iaf de dagar när det känns extra segt). Idag är min belöning att få läsa tidningen när jag pluggat färdigt för dagen :) Så det längtar jag till!!

Sen har jag en annan god nyhet. Jag får åka på kursen i Finland! Jag har nog inte skrivit om den, men för ett tag sedan fick alla lärarstudenter ett mejl där det stod att alla lärarstudenter med finskt påbrå kunde skicka in sin intresseanmälan att få gå på kurs i Finland för att främja samarbetet mellan Sverige och Finland. OM jag ville ta chansen, sånt här är ju jättekul! Femton platser tror jag det fanns, och idag fick jag beskedet om att jag var en av dem :) Jättekul! Så nu ska jag fixa med resa dit, det är också det enda jag behöver stå för själv, är inte det underbart? Längtar redan!

Nej, nu ska frukost intas och sen är det bara att sätta igång med pluggandet! Hej hopp!

2 kommentarer:

Camilla Ekman sa...

Grattis Linda!!! Din layout är jättefin!!! Kika gärna in mina på sidan 59 och 81... Jag är verkligen också jättelycklig! Även om vi inte blivit DT hos någon affär har vi i alla fall blivit publicerade ;-)

Hanna sa...

Vad mycket fint du har lagt upp. Jag är ute på min vanliga bloggrunda nu igen efter hemkomsten. Jag bör få Scrapbooking mm imorgon och då ska jag minsann kika på din LO. Grattis till publiceringen.