fredag 25 april 2008

WOW!

Nu har jag hämtat mitt okända paket på posten och det var en så otroligt trevlig överraskning, verkligen en enormt härligt och glad överraskning, och en riktig färgklick vill jag lova. Det var minsann en utmaning från Julia som jag kommer få så roligt med! Ska sätta mig ner med det imorrn efter jobbet tror jag minsann, och jag längtar redan!! Dessutom så känns det extra kul eftersom jag kämpat så mycket med plugg, tenta och liknande :) Hihi, jag vet inte om det märks, men jag känner mig väldigt glad!

3 kommentarer:

Julia sa...

Å vad bra att du är glad över paketet!! Nu ser jag fram emot vad du hittar på :D

Julia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej. Det gick bra i Nyköping, jag sålde Salami så jag stod vid 3 frysboxar och frös. Så nu är jag hur förkyld som helst :( Bajs. Hoppas de gick bra för dig :) kram