fredag 25 april 2008

Spännande...

Idag damp det ner en avi i min brevlåda, och jag har ingen som helst aning om vad det kan vara så det känns verkligen jättespännande! Har aldrig fått ett paket på posten förr utan att veta vad innehållet är, längtar tills ja får stega till Ica och hämta ut det ikväll, för det värsta är att jag inte får hämta paketet förrän klockan fyra, för det är då det kommer fram dit. Dessutom har jag tenta mellan 14-18 (så håll tummarna nu) och jag är antagligen inte hemma förrän åtta eller så, om jag inte skriver tentan snabbt och hinner med sista bussen som går klockan fem så jag slipper krångla med pendeln som tar mycket längre tid, och dessutom kostar pengar :P

Vet ni hur underbart det är med vår? Med sol? Med mindre kläder på kroppen än tjocka vinterjackor? Jag tycker det är fantastiskt!! Jag älskar detta väder! Massor! Men nu hinner jag inte skriva mer om det för jag måste fixa lunch eftersom att jag ska med campusbussen vid tolv. Innan jag säger adjö for now så tänkte jag visa en somrig layout, åtminstone till färgerna sett. Det är en bild tagen
när vi vandrade omkring i industrilandskapet, det finns så mycket snyggt här minsann!

8 kommentarer:

Julia sa...

*fnissar*

Jättehärlig LO!!

pysselpetra sa...

helt underar ide och formgivning

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vad spännande! Mysko paket! Du, grattis till din publicering!!! Wao så roligt! Skuttar runt här för din skull!!! Ha en skön helg! Kramen!

Helena sa...

Läckert=)

Marie sa...

wow så läcker, och vilket foto!

terese sa...

å! vilket foto!! och härliga färger på LO:en!! :-)

Anonym sa...

Wow, älskar cirkeln med foto i... Det som gatan försvinner in i LO:n. Skitsnyggt.

Tinto sa...

Aaaaaaaaah, denna var ju bara för ljuvlig! Superskön att titta på! :D