torsdag 24 april 2008

Snabba ryck!

Idag hade jag fått ett spännande kuvert med posten som jag inte alls kunde tänka mig vad det kunde vara. Så öppnade jag det, och där låg en ny magenta patron från Canon!! Jag postade min klockan tre igår och de sa att de inte skulle posta en ny till mig förrän de fick min, vilket de tydligen måste ha gjort. Nu har jag iaf en fungerande scanner och skrivare igen och jag känner mig som en hel människa åter! Inom loppet av en dag har min skrivare kraschat ihop och inte går att använda till att funka perfekt igen *peppar peppar* Bara för det har jag scannat in tre layouter jag gjort de senaste dagarna och tänkte nu visa en av dem. Den handlar inte om nåt speciellt, helt enkelt bara en bild på mig och lite papper från My Scrapbook Nooks April paket. Jag kan meddela att jag spänt väntar på Maj månads paket då jag bestämde mig för en tre månadersprenumeration från dem, nu när dollarn är låg och allt. Håll tummarna för att det bli bra. Jag kan ju bara säga att maj månadspaket är grymt läckert!

2 kommentarer:

Jennie/Deleelsia sa...

Vilken superfin layout du gjort.
Papprena passar så bra till kortet.

Julia sa...

I morgon kommer det en liten utmaning till dig ;)
kram