lördag 26 april 2008

Utmanad!

Jag blev utmanad av Julia att skapa med ett färgsprakande härligt paket hon skickade till mig, och nu har jag gjort min första layout från det paketet, och fler kommer det bli. Jag älskar färgerna och tyckte att det fanns massa härliga dekorationer, ändå är det någonting med layouten som jag inte är 100 % nöjd med, och jag kan inte sätta fingret på vad. Men här är den iaf, och det var så kul att få arbeta med ett så härlig ihopsatt kit :) Nästan allt kommer från Julias kit förrutom texten. Jag fixade till egna dymoremsor av cardstock som jag sedan satte färg på med stämpeln och thickersbokstäverna "du" är också mina. Fjärilarna är utklippta från ett papper som var med i paketet och allt annat är också därifrån. Visst var det läckra grejer jag hade turen att få jobba med? Tänk att en sån här grej kan göra en människa så glad :) Nu måste jag bara lista ut vad det är som är "fel" på den här layouten :P Sen ska jag nog scrappa ännu en :)

3 kommentarer:

Monika sa...

Wow, den är ju hur läcker som helst! färgerna är underbara och allt lager på lager är så häftigt!

Julia sa...

Å den är så härlig!!! Inga fel på den heller :)
kram

Helena sa...

Snyggt! jag tyckte om de lite mildare färgerna till det lite mörkare kortet.