söndag 6 april 2008

Tack så otroligt mycket!!

Jag har varit borta från datorn i ungefär en och en halv till två dagar nu och gick in för att kolla om jag hade fått några nya kommentarer. När jag såg att jag hade fått åtta kommentarer på mitt förra inlägg blev jag minst sagt chockad, och när jag läst vad ni hade skrivit blev jag oerhört berörd och extremt glad! Tack så otroligt otroligt mycket för era kommentarer!! Ni anar inte deras betydelse! Det ni skrev fick mig att tänka om och se framåt åter igen :) Jag vill helt enkelt "bara" rikta ett STORT tack till er och er enorma omtänksamhet och godhet! Tack så mycket! Jag kan förresten inte gå in på alla era bloggar, så om ni undrar varför jag inte besökt er så är det för att jag inte kan :)

/En glad Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vassego vännen!!! Du är duktig...

Anonym sa...

Du gör jättefina alster.
Försök att inte lägga så mkt energi på att du vill vara DT. Du gör kanonfina grejer tjejen. Våga tro på dig själv.
**kramis**