söndag 6 april 2008

Idag bjuder jag på...

...en layout som jag scrapliftat från allas vår Marie (Lily). Den handlar om mig och mina syskon och hur vi börjar bli vuxna och se oss om i världen. Lilla lilla lillebror ska snart börja gymnasiet, lillasyster har tagit körkort och tar snart studenten och jag går på universitet. Dessutom har de båda blivit längre än mig *suck*

Idag har jag ägnat stor del av dagen åt att städa, hela lägenheten är skinande ren nu! Underbart! Igår var jag på SMASK i Örebro och lyssnade på massa härlig musik, alla var så sjukt duktiga och jag började såklart genast fundera på om jag valt rätt. Jag är så otroligt förälskad i musik och blir överlycklig över tanken att få vara med i en musikal eller stå på scen. Nu ska jag se om jag hittar någon rolig film att kolla på eller så. Hoppas allt är bra med er.

13 kommentarer:

Jag... sa...

Jättefin LO! Härligt med blått!

Marie - Med mina händer... sa...

Åh, vad snygg lift det blev! Så häftigt att det funkar med så många mönstrade papper - jättesnygga papper f.ö. :-)
Orättvist att småsyskonen växt så pass, man tycker ju att de borde veta sin plats. ;-) (säger jag som är något längre än min storasyster *ha ha*)
*kram*

Anonym sa...

Urläcker lift tjejen!
Där ser du ju att du kan =).

Kramiz

Anonym sa...

Så mycket fint du gjort! Vet inte om jag varit här och kikat innan, alltid kul när man hittar nya, inspirerande bloggar!

Anonym sa...

Gillar den här jättemycket! Så snyggt :D

mia.t sa...

Jättefin Lift, snyggt med de olika mönstrade papprena!

Anonym sa...

Så fina grejer du har i din blogg! Dina LOs är verkligen harmoniska och välplanerade. Gillar speciellt den om din mamma, så fina färger.
ninaerica

Karin sa...

Vilken härlig LO du gjort med dig och dina syskon. Underbara färger!! Läste längre ner om din mamma och blev så berörd. Har själv en dotter som är 22 år och inser så mycket vår familj ska vara tacksamma för!!
Kram

Anonym sa...

Haha, kortis! ;) Jaadu, tiden går fort.. usch! lilla pär på gymnasiet hur ska det gå, haha!

Anonym sa...

Hej! Snygg LO du har gjort!

Jag har en skissutmaning på min sida. Skulle vara roligt om du ville delta i den :)

Kram willysan från scrapjuntan :D

Anonym sa...

jättesnygg lo. Jag tycker du ska vara stolt över det du skapar du gör jättefina alster. Detta med att känna att man inte duger tor jag de absolut flesta som skapar nån gång drabbas av. Jag vet i alla fall att jag gjort det många gånger och många andra scrappare jag känner. Du ska veta att det här med att vara DT inte bara är kul utan det kan verkligen ge prestationsångest om nått. Inte för att jag vill vara negativ eller skrämma dig eller så ,men vill bara visa att det finns flera sidor.Jag har själv varit DT åt två butiker i flera år, just nu är jag inte det och det är jätteskönt!
Skickar en bunt kreativa kramar och var nu stolt över dina fina alster!
/Anna G

Anonym sa...

Så fin!
Underbara färger!

Kram
Mette

Alexandra Lindgren sa...

jättefina färger! absolut :)