måndag 7 april 2008

Låt mig fresta er..

Idag kom det någonting mycket efterlängtat på posten! Nämligen, mina SassaFras papper! Och de var inte bara läckra på bild utan minst lika fina i verkligheten också. Efter onsdag får jag dessutom scrappa för då har jag haft min tenta minsann, och på torsdagen ska jag faktiskt passande nog på scrapträff. Så det ska bli trevligt att äntligen få vara lite kreativ igen. Det blev nästan alla papper från deras tre (eller var det fyra) nya serier. Det var nog bara två jag inte beställde. Sen blev det lite annat smått också, bland annat papper, blommor, glue dots, band och knappar (de är inte med på bild utan låg vid tillfället över hela köksbordet eftersom jag delat de lika mellan mig och Elin). Eftersom ljuset inte riktigt ville infinna sig idag så får ni bilderna lite halvmörka, men jag hoppas det kan fresta lika mycket för det :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

TACK, för den fina kommentaren! ♥

Anonym sa...

Men såååå mycket fint!
Nu blir jag allt lite avundsjuk. :)

Ska bli spännande att få se vad du skapar av allt det fina...

Kram
MEtte

Hanna sa...

Haha, har frestat med dessa papper i min blogg idag också. Visst är de underbara. Men hur ska man kunna använda dem, de är ju fööör fina... Jag köpte nog också nästan alla papper och de olika cardstock-stickers som fanns. Kram Hanna

Kakans smått å gott sa...

Mmm, vilket härligt paket! Superfina papper, kanske måste köpa dem oxå sen när jag får råd..

Anonym sa...

Oh, vad härliga. Jag kanske oxå "måste" lägga en beställning...