tisdag 8 april 2008

Imorrn är snart här!

Nu försöker jag nöta det sista av tenta pluggandet, och jag kan ju knappast säga att det flyter framåt. Det är otroligt tungt att sitta så mycket som jag gjort senaste tiden och till slut blir man lite trött på det hela. Jag kan väl kanske inte ens hälften än, men jag får göra ett försök och i värsta fall lära mig av mina misstag. Eller nja, jag har försökt att plugga så mycket jag kunnat, men sen måste jag ju gå på andra lektioner och förbereda lektionsmaterial, m.m Imorrn kväll ska jag iaf sätta mig ner en stund och göra färdigt en halvfärdig layout. Och förresten, jag lämnar väääääldigt sällan layouter halvfärdiga, så det är lite kliigt i fingrarna.

Snart ska jag duscha, ta upp tvätten och gå och sova, men först återstår cirka två timmars pluggande till, dock med gott te och en liten kvällsmacka. Känner att jag behöver ladda upp energidepåerna litegrann. Ha en go kväll allesammans!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på tentan!/Ingalill

Anonym sa...

Ska hålla tummarna för att de går bra för dig i morron... Nu ska jag gå på nattmöte med min kudde... Natti natt...
Kram

Anonym sa...

Cissi va sjuk så blir ju inge på torsdag... Å vist går de galant att hålla ställningarna =) hoppas de blir sista dagen så jag kan få lite lugn och ro innan helgen...

Lisbet sa...

Härlig scraplift . snygga papper etc i paketet.

Ha det gott

Anonym sa...

lycka till med tentan!!
Stort tack för gratulationen vännen!! *glad* =D
Kramisar Petra