onsdag 9 april 2008

Äntligen!!

Nu är tentan gjord = nu får jag scrappa. Och scrappa var bland det första jag gjorde när jag kom hem, efter att ha sovit en stund. Trodde inte jag skulle vara så trött när jag kom hem, men efter en liten stunds vila så kändes allt genast mycket bättre. Efter lunch scrappade jag, och det självklart med mina nya härliga papper (SassaFras) och dekorationer som jag fick hem i måndags och riktigt längtat efter att få sätta saxen i. Det var riktigt glatt och härligt och papprena är så fina att de nästan gör sig själva. Dock blir det nästan lite mycket för att det är så färglatt och mönstrigt.

Den här gången valde jag att gå igenom mina kort och se om jag fann nåt intressant. Av någon anledning fastnade mina ögon på det här kortet, på den lastbil som min klass åkte i på studenten. Längst fram hade vi hängt ett lakan där vi skrivit ett citat om var och en i klassen som bäst beskrev den personen. Det var helt enkelt någonting jag ville dokumentera. Och jag tyckte det kändes lite pinsamt att erkänna för mig själv att citatet passade mig så bra, och att jag fortfarade är en lika positiv student (hehe) som jag var på gymnasiet. Just vad det gäller mina studier är jag väl kanske liiite mindre posivit än annars :P

Oj oj så skönt det var att få scrappa igen, känns som en evighet sen sist. Det var precis vad jag behövde :)

6 kommentarer:

Alexandra Lindgren sa...

äntligen har fått tid att scrappa! jättefin layout :)

Anonym sa...

Va skönt att tentan är över!! och att du fått tid att scrappa igen =D. Och visst är dom härliga Sassa-papren. Förstår att du fastnade för just det kortet just nu ;)

Anonym sa...

Gud vad skönt att tentan äntligen är över! Jag vet hur du känner dig (pluggar också till gymnasielärare)! Jättefin LO du har gjort, det märks att du har längtat! Hoppas du klarar tentan ;) Kram

Hanna sa...

Vilken superfin LO, gillar färgerna. Filtblommorna, är det från MM:s lilla box med blommor och knappar? Måste säga att vi har lika smak i så fall för jag köpte en sådan samtidigt med mina Sassafras Lass-papper, men i andra färger.

Lisbet sa...

Jizzez...det var en härlig LO. kanske det är bra att vara från scrappandet ett tag och sedan vara riktigt sugen.

Lycka till med pluggandet

Hanna sa...

Får jag förresten länka hit från min blogg?