torsdag 10 april 2008

Förälskade mig...

...i det här kortet. Vi var ute och gick, jag och min sambo, för nån månad sen eller två. En riktig vinterpromenad..eller inte. Det var ingen snö, men dock ganska kallt. Kameran fick följa med och jag förälskade mig i denna bild, och älskade färgerna. Jag var helt enkelt tvungen att fånga det på bild. Jag vet inte varför jag tycker så mycket om det, men det fångande helt min uppmärksamhet. Händer det er ibland? Att ni bara måste ha nåt på kort och ni inte förstår varför riktigt? Det är så härligt att bo i en gammal industristad där det finns skatter överallt, åtminstone om det är sånt man gillar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Instämmer, snyggt kort, ja i Norrköping finns ju massa fina miljöer så "fota" på/Ingalill

Hanna sa...

WOW vilket härligt kort, sååå fina färger. Scrapskadad som jag är började jag genast fundera på vilka papper som skulle tänkas passa, haha. Skulle göra sig kanon på en LO.

Anonym sa...

Tack snälla för din kommentar i min blogg, det värmer verkligen!!

Passade på att läsa lite här inne och du berör verkligen! Tack för att du skriver så öppet & ärligt! *kram*

Helena sa...

Jättefin bild! det är väldigt vackert med gamla industruibyggnader som denna!

Anonym sa...

Underbar bild, verkligen. Jag ska precis införskaffa ny kamera och hoppas på bättre foton då (och så ber jag en stilla bön att det är kameran det hänger på och inte vem som står bakom) :)