fredag 28 mars 2008

Nu är det helg!

Idag har jag suttit på tenta och kämpat och kan äntligen ta helg! Eller åtminstone helg från skolan, för i helgen ska det jobbas. 10-17 ena dagen och 8-20 den andra. Så på söndag är jag nog väldigt trött och orkar inte plugga. Måste vara färdig med litteraturen på måndag eftersom det är fullt upp i veckan fram till dess plus massa inlämningsuppgifter under veckan. När jag kom hem gick jag förbi Elin en sväng för hon hade nåt till mig, och jag fick ett jättefint USA-band som jag ska använda till mitt USA-album när jag kommer igång med det :) Tack så mycket!

Häromdagen fyllde min vän Anna år, och jag skickade ett paket till henne på lördagen som kom fram igår. Innehållet var pyssligt, jag tyckte det kunde passa henne. Med paketet följde ett kort som kan skådas här.
Ville bara hoppa in och säga hej till er alla, nu ska jag laga mat och ha en mysig kväll med min älskling. Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Tack! Hur viste du att min favorit färg var rosa...? (INTE) :P Men det var jättefint ändå! Du är så bäst!
Jag har oxå skapat en blogg... ;)
http://annaomlivet.blogspot.com/