lördag 29 mars 2008

Här ser ni min teknikutmaning till Scrappiz där man skulle använda sig av följande:
* 1 rubrik med endast ett ord (i detta fall båtuflykt)
* 2 foton
* 3 mönstrade papper
* 4 band
* 5 öljetter (i blommorna)

Det var en riktigt kul utmanng att jobba efter måste jag säga, såna vill jag ha fler av, typ 1-2-3 stuket :P Idag har jag jobbat hela dagen, nu ska det lagas mat och sedan ska jag städa/rensa scrapbord. Jag vill ju göra plats för det nya som komma skall. Eller rättare sagt så tänkte jag försöka beställa massa papper och om jag känner att jag har råd även en del dekorationer och annat smått och gott. Tror nog bestämt att jag har råd att lägga några hundra. Papprena har jag redan sparat till och dekorationerna får jag ha råd med.

Hoppas att allt är bra med er där ute i stugorna och att ni har röstat i Scrappiz cybercrop! Det har jag, på varenda kategori! Ska bli spännande att se vilka som vinner, även om det är ett tag till dess :)

Inga kommentarer: