söndag 30 mars 2008

Pust!

Nu är jag hemma efter en lång 12 timmarsarbetsdag och fem kilometer att cykla hem med både upp -och nedförsbackar. Varje dag på det här jobbet är lärorik på sitt sätt, och det är nog aldrig man kommer hem och inte har någon ny insikt eller tanke. Jag jobbar med autism, extra och sommarjobb, och jag trivs så bra där! Nu ska jag slänga mig ner i sängen och läsa lite i litteraturen som borde vara klar imorrn så att jag ligger i fas med pluggandet. Är jag klar? Nej. Egentligen behöver jag inte vara det förrän på torsdag men jag har sagt ja till att jobba på onsdag och då försvinner en pluggdag, vilket betyder att jag får plugga extra nu och imorrn istället. Oh well :)

Här är förresten mitt kort från cybercropen där man skulle använda sig av band. Lila blev det. Jag har börjat gilla rosa och lila ganska mycket, hmm..konstigt, aldrig gjort det förr. Men med scrapbooking upptäcker man så mycket nytt!

Inga kommentarer: