torsdag 27 mars 2008

Kolla här..

Nu har jag förenklat min scrapvardag något. Igår var jag och min kära syster en sväng till Ikea och införskaffade lite smått och gott. Så nu har jag lite finare förvaring till mina band och dessutom så har jag köpt en sån här sötis. Är han inte underbar? Jag har hittat en härlig förvaring till alla mina typ trettio papper :P Jag hoppas såklart på att utöka min papperskollektion snart. I och med att jag är, som många av er vet, fattig student, så hindrar det till en viss del att jag kan köpa massa saker hela tiden. Det mesta jag använder är sådant jag haft länge. Inte ofta jag kan unna mig så mycket nytt. Den här har sparats till, lika väl som SassaFras papper som borde komma snart och som jag verkligen förälskat mig i. Då kommer jag ha typ dubbelt så mycket papper som nu.

Iaf, utöver scrappandet så är allt bra också. Har tenta på fredag som jag försöker plugga till samtidgt som jag försöker hinna med mina lektioner. Lite tungt är det men allt går om man vill, som jag brukar säga :)

Nu måste jag gräva fram någon slags lunch innan jag springer iväg till campusbussen. Idag är det lektioner mellan 13-17. Och förresten, fortsätt hålla tummarna för det jag skickat in :) Jag hoppas och vill verkligen!

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättefin lo Linda! Jag är övertygad att din mamma är jättestolt över dig! Jag kan inte tänka mig hur det är att växa upp utan en mamma. Jag tycker att det är bra och jättefint att du scrappar om henne och dina minnen! Hoppas att din papper kommer snart!

Anonym sa...

Den är ju så fin din hurts... å min =)
Du jag har en liten sak åt dig här hemma, så om du har vägarna förbi någon dag =)

Anonym sa...

Tittat på byrån själv som pappersförvaring. Hur funkar det storleksmässigt med scrappingpapprena? :)